Terméktámogatás

ELSŐDLEGES TANÁCSADÓINK:

MÁSODLAGOS TANÁCSADÓINK:

Ferenczi Éva
Ferenczi ÉvaARCHLine.XP oktató
skype cím: feva0705
email: eva.ferenczi@cadline.hu
mobil: +36 30 437 6455
Balogh Viktor
Balogh ViktorARCHLine.XP oktató
skype cím: balogh.viktor
email: viktor.balogh@cadline.hu
mobil: +36 70 359 2818
Papp Illés
Papp IllésÉpítészmérnök, Termékmenedzser
skype cím: archline_support
email: papp.illes@cadline.hu
Hárosi Erika
Hárosi ErikaÉrtékesítési vezető
skype cím: cadline_support
email: erika.harosi@cadline.hu

Kapcsolat

Marketing - marketing@cadline.hu
Pénzügy, számlákkal kapcsolatos információ - office@cadline.hu

Keress minket munkaidőben 9 h-tól 17 h-ig a következő telefonszámok bármelyikén:

06-1/388-97-33
06-1/388-98-70
06-1/454-16-78

Súgó - F1

Írott segédanyagokat találsz az ARCHLine.XP® Súgó menüjében, melyek munkádat segítik. A Súgó környezet-érzékeny, ami annyit tesz, hogy ha éppen valamelyik parancs közben lenyomod az F1 billentyűt, akkor az adott parancshoz tartozó segédanyagot tekintheted meg. Természetesen keresésre is van lehetőség.

Online terméktámogatás- Quick support - max. 15 perc/nap

Liszensz vásárlás esetén az Online Terméktámogatás szolgáltatás három hónapig vehető igénybe díjmentesen. Karbantartási szerződéssel vagy előfizetési szerződéssel rendelkező felhasználóink számára a szerződés ideje alatt az Online Terméktámogatás szolgáltatás ingyenes. A többi esetben a lenti táblázat szerinti óradíjat számítjuk fel.

Tanácsadóink a legmagasabb szinten képesek segíteni, de ennek feltétele a gyors internetkapcsolat. A Skype, illetve a TeamViewer programmal élő képernyő kapcsolat létesíthető két számítógép között. Javasoljuk az előzetes időpont-egyeztetést.

Az Online Terméktámogatás szolgáltatás igénybe vehető munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között akár minden nap, naponta egyszer, maximum 15 percig.

Teamviewer

Vedd fel a kapcsolatot tanácsadóddal telefonon, vagy Skype-on.
Az ARCHLine.XP program Súgó menüben kattints a TeamViewer-re. Engedélyezd a futtatását.
A megjelenő ablakban található azonosítót és jelszót add meg a tanácsadódnak.
A kapcsolódás után kezdődhet az online konzultáció.
Ne zárd be a kliens programot, míg a segítségnyújtás tart.

SKYPE™

Tanácsadóddal ingyenes telefonvonalon keresztül is felveheted a kapcsolatot a Skype™ szoftver segítségével.
Itt használható a képernyő megosztás, így a tanácsadód látni fogja a képernyődet.

Ehhez a következőket kell tenned:

Töltsd le a Skype™ ingyenes internettelefont.
Telepítsd fel számítógépére, és regisztráld magad. (Ezzel saját Skype™ elérhetőséget hozol létre.)
A Skype™ keresés mezőjében add meg a tanácsadód Skype címét.
Végül - ha a keresés eredményes - kattints a "Felvétel a partnerlistára" gombra.

Projektek és nagy fájlok küldése

Amennyiben a segítségnyújtás során kiderült, hogy kérdés megválaszolásához a projektet is el kell küldened, használd bátran az esetleg már megszokott fájlmegosztó szolgáltatások bármelyikét (Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive). Az alábbi listában emellett összegyűjtöttünk még néhány alternatív fájlküldő / -megosztó szolgáltatást is:

Toldacuccot (magyar nyelvű)
Mammutmail (magyar nyelvű)
Wetransfer (angol nyelvű)

További segítség a programban

A program használata közben tool tip-ek jelennek meg, ha a felület különböző elemeire mozgatod és pár másodpercig ott tartod egér kurzorát. Használat közben kérjük kövesd figyelemmel a Parancssor utasításait is, mely folyamatosan tájékoztat az éppen futó parancsok állapotáról.

További segítség a weben

Tekintsd meg az Oktatóvideók rovatot, mely témakörökre bontva kínál részletes technikai segítséget, legyen szó akár az első lépésekről, vagy akár a professzionális felhasználásról.
További segítséget találsz a Segítő tippek rovatban is.

Terméktámogatási szolgáltatások árlistája

Karbantartási vagy előfizetési szerződéssel NEM rendelkező Felhasználóknak, érdeklődőknek az alábbi óradíjakat számoljuk fel.
Oktatás: - 1 óra
10.000 Ft + ÁFA
  • Egyéni, személyre szabott oktatás, tervezési segítségnyújtás
Installálás, üzembehelyezés, egyéb segítségnyújtás: - 1 óra
10.000 Ft + ÁFA
  • Telepítés, újratelepítés, régi évek (tárgyév és azt megelőző év verzióira vonatkozik) programjainak telepítése
Személyes konzultáció: - 1 óra
10.000 Ft + ÁFA
  • Szoftverhasználattal, beállításokkal kapcsolatos tanácsadás
Karbantartási vagy előfizetési szerződéssel rendelkező Felhasználók részére a fenti tevékenységek alkalmanként 30 perc időtartamig ingyenesek, de 30 percen túl az alábbi díjat számlázzuk:
31-60 perc között
10.000 Ft + ÁFA
A 2. órától óránként
10.000 Ft + ÁFA
A Szolgáltatások irodánkban előzetes egyeztetés után vehetők igénybe.
FEL