ONLINE TERMÉKTÁMOGATÁS - QUICK SUPPORT - MAX. 15 PERC/NAP
Licenc vásárlás esetén az Online Terméktámogatás szolgáltatás három hónapig vehető igénybe díjmentesen.
Karbantartási szerződéssel vagy előfizetési szerződéssel rendelkező felhasználóink számára a szerződés ideje alatt az Online Terméktámogatás szolgáltatás ingyenes.
A többi esetben a lenti táblázat szerinti óradíjat számítjuk fel.
Tanácsadóink a legmagasabb szinten képesek segíteni, de ennek feltétele a gyors internetkapcsolat. A Skype, illetve a TeamViewer programmal élő képernyő kapcsolat létesíthető két számítógép között. Javasoljuk az előzetes időpont-egyeztetést.
Az Online Terméktámogatás szolgáltatás igénybe vehető munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között akár minden nap, naponta egyszer, maximum 15 percig. A feltett kérdésekre a CadLine tanácsadója legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol.
A terméktámogatás igénybevételének ajánlott menete:
1. Tekintsd meg az
Oktatóvideók rovatot, mely témakörökre bontva kínál részletes technikai segítséget, tekintsd meg a problémához közelálló témakör videókat.
2. Ha további segítségre tartasz igényt, keresd ELSŐDLEGES tanácsadóinkat Skype, email, mobil sorrendben.
3. Ha nem sikerült mobilon felvenni a kapcsolatot, küldj egy sms-t vagy emailt.
4. MÁSODLAGOS tanácsadónkat akkor keresd, ha az elsődleges tanácsadók nem tudtak segíteni.