TERMÉKTÁMOGATÁS

F.A.Q.

Image
Nézd át a Gyakran Ismételt Kérdéseket amennyiben licenceléssel, rendszerkövetelményekkel vagy program használattal kapcsolatos a kérdésed.

Segítő tippek

Image
Tekintsd meg Segítő Tippjeinket, melyek a program hasznos funkcióit és megoldásait mutatják be.

Facebook csoport

Image
Lépjen be a hivatalos ARCHLine Felhasználók nevű Facebook csoportunkba, ahol a magyar felhasználói közösség segíti egymást.
ELSŐDLEGES TANÁCSADÓINK:
Ferenczi Éva
Ferenczi ÉvaARCHLine.XP oktató
lakberendező
skype cím: feva0705 
email: eva.ferenczi@cadline.hu 
mobil: +36 30 437 6455
Balogh Viktor
Balogh ViktorARCHLine.XP oktató
skype cím: balogh.viktor
email: viktor.balogh@cadline.hu
mobil: +36 70 592 2744
Kardos Bálint
Kardos BálintTermékmenedzser
email: balint.kardos@cadline.hu
skype cím: balint.kardos@cadline.hu
MÁSODLAGOS TANÁCSADÓINK:
Hárosi Erika
Hárosi ErikaÉrtékesítési vezető
Support: info@cadline.hu
mobil: +36 30 491 3959
Papp Illés
Papp IllésÉpítészmérnök
skype cím: archline_support
email: papp.illes@cadline.hu
ONLINE TERMÉKTÁMOGATÁS - QUICK SUPPORT - MAX. 15 PERC/NAP
Licenc vásárlás esetén az Online Terméktámogatás szolgáltatás három hónapig vehető igénybe díjmentesen.
Karbantartási szerződéssel vagy előfizetési szerződéssel rendelkező felhasználóink számára a szerződés ideje alatt az Online Terméktámogatás szolgáltatás ingyenes.
A többi esetben a lenti táblázat szerinti óradíjat számítjuk fel.

Tanácsadóink a legmagasabb szinten képesek segíteni, de ennek feltétele a gyors internetkapcsolat. A Skype, illetve a TeamViewer programmal élő képernyő kapcsolat létesíthető két számítógép között. Javasoljuk az előzetes időpont-egyeztetést.

Az Online Terméktámogatás szolgáltatás igénybe vehető munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között akár minden nap, naponta egyszer, maximum 15 percig. A feltett kérdésekre a CadLine tanácsadója legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol.

A terméktámogatás igénybevételének ajánlott menete:

1. Tekintsd meg az Oktatóvideók rovatot, mely témakörökre bontva kínál részletes technikai segítséget, tekintsd meg a problémához közelálló témakör videókat.
2. Ha további segítségre tartasz igényt, keresd ELSŐDLEGES tanácsadóinkat Skype, email, mobil sorrendben.
3. Ha nem sikerült mobilon felvenni a kapcsolatot, küldj egy sms-t vagy emailt.
4. MÁSODLAGOS tanácsadónkat akkor keresd, ha az elsődleges tanácsadók nem tudtak segíteni.
TEAMVIEWER
A TeamViewer távoli segítségnyújtás szolgáltatás lehetővé teszi, hogy munkatársaink a képernyőmegosztás segítségével távolról láthassák a képernyődet és vezérelhessék az ARCHLine.XP programodat, ezzel is segítve problémád elhárítását.
Vedd fel a kapcsolatot tanácsadóddal telefonon vagy Skype-on.
Az ARCHLine.XP program Súgó menüben kattints a TeamViewer-re. Engedélyezd a futtatását. A távoli segítségnyújtás működéséhez nagy sebességű internetkapcsolatra van szükség.
A megjelenő ablakban található azonosítót és jelszót add meg a tanácsadódnak.
A kapcsolódás után kezdődhet az online konzultáció.
Ne zárd be a kliens programot, míg a segítségnyújtás tart.

Kérdések és válaszok:

1. A távoli segítségnyújtás szolgáltatás bármikor hozzáférhet a számítógépemhez?
Nem, a távoli segítségnyújtás csak egyszeri, egyedi kóddal biztosított hozzáférést engedélyez.
Amennyiben a kapcsolatot megszakítottad a távoli segítségnyújtás nem tud ismételten csatlakozni készülékedhez, csak ha a megkapott új egyedi kóddal engedélyezed.

2. A számítógépemhez való csatlakozás után mihez férhet hozzá a tanácsadó?
A számítógéphez való csatlakoztatás után a tanácsadó úgy tudja irányítani a programot és a számítógépedet, mintha melletted ülne.

3. Biztonságos a távoli segítségnyújtás?
Igen, a távoli segítségnyújtás titkosított kapcsolatot használ a számítógépek között. A számítógépedre semmilyen esetlegesen kárt okozó alkalmazás, sem egyéb adatok nem kerülhetnek feltöltésre.
SKYPE™
Tanácsadóddal ingyenes telefonvonalon keresztül is felveheted a kapcsolatot a Skype™ szoftver segítségével.
Itt használható a képernyő megosztás, így a tanácsadód látni fogja a képernyődet.

Ehhez a következőket kell tenned:

Telepítsd fel számítógépére, és regisztráld magad. (Ezzel saját Skype™ elérhetőséget hozol létre.)
A Skype™ keresés mezőjében add meg a tanácsadód Skype címét.
Végül - ha a keresés eredményes - kattints a "Felvétel a partnerlistára" gombra.
PROJEKTEK ÉS NAGY FÁJLOK KÜLDÉSE
Amennyiben a segítségnyújtás során kiderült, hogy kérdés megválaszolásához a projektet is el kell küldened, használd bátran az esetleg már megszokott fájlmegosztó szolgáltatások bármelyikét (Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive). Az alábbi listában emellett összegyűjtöttünk még néhány alternatív fájlküldő / -megosztó szolgáltatást is:

Toldacuccot (magyar nyelvű)
Mammutmail (magyar nyelvű)
Wetransfer (angol nyelvű)
TOVÁBBI SEGÍTSÉG A PROGRAMBAN
A program használata közben felugró helyi súgó ablak jelenik meg, ha a felület különböző elemeire mozgatod és pár másodpercig ott tartod egér kurzorát. Használat közben kérjük kövesd figyelemmel a Parancssor utasításait is, mely folyamatosan tájékoztat az éppen futó parancsok állapotáról.
EGYÉNI OKTATÁS, SEGÍTSÉGNYÚJTÁS
A szolgáltatások irodánkban előzetes egyeztetés után vehetők igénybe.

Egyéni, személyre szabott oktatás, segítségnyújtás, tanácsadás

14.000 Ft+áfa / óra