Regisztráció, jelentkezés, fizetés és lemondási feltételek

A tanfolyamra, vagy egyedi workshopra jelentkezés folyamata


1. lépés: Regisztráció

A regisztráció során létrehozol egy saját felhasználói fiókot, a név, jelszó, e-mail cím és további adatok megadásával, amelyekkel a későbbiekben bármikor be tudsz jelentkezni a honlapon. A regisztráció során el kell fogadni az Általános felhasználási feltételeket.

2. lépés: Jelentkezés

Regisztrált felhasználóként jelszavas belépés után választhatod ki, hogy melyik oktatásra szeretnél jelentkezni.
A jelentkezés után 60 perc áll rendelkezésre, hogy a tanfolyamot, vagy az egyedi workshopot (középfokú tanfolyamon belül) megvásárold.
Amennyiben a vásárlás nem történik meg a megadott időn belül, a jelentkezés törlődik.
A vásárlás megtörténtéről és a megvásárolt oktatásról a korábban regisztrált e-mail címedre kapsz értesítést.
A weboldalon publikált időpontok tervezett dátumok, az adott workshop a tanfolyam indulásához szükséges minimális (5 fő) résztvevői szám esetén biztosított.

A jelentkezéseid nyilvántartását megtekintheted az archline.hu weboldalon a bejelentkezés után a Felhasználó - Jelentkezések menüpontra kattintva.
Itt van lehetőséged a változtatásokra, lemondásra, időpont módosításra.


3. lépés: Tanfolyam díj, Workshop díj befizetése

A Jelentkezés után a tanfolyam, vagy az egyedi workshop díját a honlapról indítva a Barion online internetes felületen tudod befizetni.

Amennyiben az internetes fizetés számodra nem elérhető, banki átutalással, illetve a CadLine irodájában a jelentkezést megelőzően készpénzben tudod a fizetést megtenni. Legkésőbb az első workshop előtt 3 nappal kérjük a díjat kifizetni.
Ha banki átutalással szeretnél fizetni, kérjük jelezd felénk e-mailben a marketing@cadline.hu címen a számlázási adatok és a választott tanfolyam/workshop megnevezésével. Ez esetben átutalásos számlát állítunk ki a megadott címre, melyet elektronikusan fogsz tőlünk megkapni.

Ha a regisztrációval, a befizetéssel, a számlázással, vagy a jelentkezéssel kapcsolatban kérdésed merülne fel, keresd kollégánkat a következő email címen: marketing@cadline.hu

LEMONDÁSI FELTÉTELEK

Tanfolyam lemondása

A tanfolyam 3 munkanappal az első workshop időpontja előtt díjmentesen mondható le. Ebben az esetben a befizetett dij visszatéritésre kerül, vagy 60 napon belül másik időpontban felhasználható. A tanfolyam időpontjának módosítására a Jelentkezések menüpontra kattintva van lehetőséged (legkésőbb 3 munkanappal a kezdő dátum előtt). 3 munkanapon belüli lemondás esetén a befizetett összeg 25%-a költségtérítésként levonásra kerül.
Távolmaradás esetén nincs mód visszatérítésre vagy módosításra!
Lemondást csak írásban fogadunk el, az alábbi e-mail címenmarketing@cadline.hu

Tanfolyamon belüli workshop időpontjának módosítása

A tanfolyamon belüli workshopok időpontjának módositására 3 munkanappal a workshop időpontja előtt van lehetőséged. 
A workshop időpontja előtti 3 munkanapon belüli módosításra workshoponként 4.000 Ft + Áfa módosítási díj befizetése után van lehetőség.
Távolmaradás esetén nincs mód módosításra!
Módosítási igényedet kérjük az alábbi e-mail címen jelezdmarketing@cadline.hu


Egyedi workshop lemondása

Egyedi workshop vásárlása esetén a workshop 3 munkanappal a workshop időpontja előtt díjmentesen  mondható le. Ebben az esetben a befizetett dij visszatérítésre kerül, vagy 60 napon belül másik időpontban felhasználható.
3 munkanapon belüli lemondás esetén workshoponként 4.000 Ft + Áfa költségtérítésként levonásra kerül.
Távolmaradás esetén nincs mód visszatérítésre vagy módosításra!
Lemondást csak írásban fogadunk el, az alábbi e-mail címen: marketing@cadline.hu


Egyedi workshop időpontjának módosítása 

Egyedi workshopok esetében a saját adatlapodon a Jelentkezések menüpontra kattintva megtekintheted melyik workshopokra jelentkeztél. Itt van lehetőséged a workshopok időpontjának módositására.
A workshopok időpontjának módosítására 3 munkanappal a workshop időpontja előtt van lehetőséged. 
A workshop időpontja előtti 3 munkanapon belüli módosításra workshoponként 4.000 Ft + Áfa módosítási díj befizetése után van lehetőség.
Távolmaradás esetén nincs mód módosításra!
A 3 munkanapon belüli módosítási igényedet kérjük az alábbi e-mail címen jelezd
marketing@cadline.hu


A workshopok helyszíne

A CadLine Kft. irodája: 1037-Budapest, Montevideo u. 3/B
Érkezés időpontja: fél órával a workshop kezdete előtt.

A VIZSGÁRA JELENTKEZÉS FOLYAMATA


1. lépés: Regisztráció

A regisztráció során létrehozol egy saját felhasználói fiókot, a név, jelszó, e-mail cím és további adatok megadásával, amelyekkel a későbbiekben bármikor be tudsz jelentkezni a honlapon. A regisztráció során el kell fogadni az Általános felhasználási feltételeket.

2. lépés: Vizsga díj befizetése

A regisztráció után a vizsga díját a honlapról inditva a Barion online internetes felületen, vagy banki átutalással, illetve a CadLine irodájában a vizsgát megelőzően készpénzben tudod befizetni.
Ha banki átutalással szeretnél fizetni, kérjük jelezd felénk e-mailben a marketing@cadline.hu címen a számlázási adatok és a választott vizsgaidőpont megnevezésével. Ez esetben átutalásos számlát állítunk ki a megadott címre, melyet elektronikusan fogsz tőlünk megkapni.

3. lépés: Vizsgára jelentkezés

Jelentkezni a honlapon a vásárlás teljesülése (következő 1-2 munkanap) után lehet. A Jelentkezés megnyílásáról a korábban regisztrált e-mail címedre kapsz értesítést.

Online teszt
Regisztrált felhasználóink jelszavas belépés után választhatják ki, hogy melyik online vizsga időpontra szeretnének jelentkezni, tehát a fizetés nem jelent automatikus jelentkezést. Az online vizsgára a honlapon megadott időpontok közül választva lehet jelentkezni.
A online vizsga jelentkezésed nyilvántartását megtekintheted a saját adatlapodon a Jelentkezések menüpontra kattintva.

Gyakorlati tervezés
A tervezés kiinduló anyagát, a DWG alaprajzot a saját adatlapodon keresztül tudod letölteni.
A tervezés eredményét PDF formában e-mail mellékletként kell a marketing@cadline.hu címre beküldeni.

A teljes vizsga letételére 30 nap áll rendelkezésre, amely időszak a Jelentkezés megnyílásáról küldött e-mail időpontjától kezdődik.

Ha a regisztrációval, a befizetéssel, a számlázással, vagy a jelentkezéssel kapcsolatban kérdésed merülne fel, keresd kollégánkat a következő email címen: marketing@cadline.hu

VIZSGA LEMONDÁSI FELTÉTELEK

A vizsgát lemondani az online vizsga megkezdése előtt lehet.
Ebben az esetben a befizetett összeg 50%-a költségtérítésként levonásra kerül.
Az online vizsga megkezdése után nincs mód visszatérítésre vagy módosításra!
Lemondást csak írásban fogadunk el, az alábbi e-mail címenmarketing@cadline.hu