
A tanfolyam célja, hogy résztvevő gyakorlatban valódi projekteken keresztül sajátítsa el és gyakorolja a program használatát. Így a tanfolyam elvégzése után önállóan is képes legyen megtervezni és elkészíteni projektet a program segítségével.
A tanfolyamról:
- Google meet felületen keresztül történik
- A tanfolyam 4 alkalomból áll, összesen 12 óra (4x3 óra).
- Az órák 60 percesek.
- A tanfolyam minimum 5 fő jelentkezése esetén indul.
Maximum létszám: 10 fő. Túljelentkezés esetén a jelentkező várólistára kerül. - Tanfolyam díja: 95.000 Ft.
Jelenleg nincs meghirdetett időpont.
A várólistára való jelentkezési igényedet küldd el az info@akdesign.hu e-mail címre.
Jelentkezés
Jelenleg nincs meghirdetett időpont
Tematika
1. Ismerkedés a kezelőfelülettel és próba alaprajz felrajzolása
Ebben a modulban megtanulhatod a program kezeléséhez szükséges eszközöket.
2. Projekt szervezése fóliákkal és nézetekkel
A projekt szervezésére két funkciót fogunk megnézni. Az egyik a fóliakezelés, ami a CAD programok egyik legfontosabb eszköze. Hiszen a fóliákat használva fogunk tudni egy projektben több különböző féle alaprajzot és a dokumentációhoz szükséges terveket könnyedén elkészíteni.
A másik a témánk ebben a leckében a nézetek beállítása, ami a projekt navigálásában és a látványtervek készítésénél fog nagy szerepet játszani.
3. Alaprajz felszerkesztése PDF/DWG alapján
Elkezdjük a gyakorlati feladatokat. Megtanuljuk a különböző formátumban kapott alaprajzokat beimportálni a programba, és azt, hogy hogyan tudunk alaprajzot és 3D modellt készíteni. Az elkészült alaprajzot 2 verzióban berendezzük 2D eszközökkel berendezzük, ami megkönnyíti a munkákat a modellezésnél.
4. Konyhabútor és tárolóbútor tervezés
Ebben a modulban megtanuljuk az alap korpusz bútor elkészítését és egyedi formájú korpuszokat is létrehozunk. Pl. Lépcső alatti beépítés.
5. Anyagok létrehozása
Megnézzük, hogyan tudunk anyagokat létrehozni és használni azokat a saját projektjeinkben. Beszélünk a PBR anyagokról és azok tulajdonságairól, a realisztikus képek eléréséhez.
6. Objektumok letöltése, szerkesztése és modellezése
Különböző weboldalakról különböző formátumokban 3D objektumok letöltése és felhasználása a programban. Beszélünk arról, hogyan befolyásolják az objektumok a projektjein méretét és hogyan csökkenthetjük azt a hatékony munka érdekében. Megmodellezünk két egyedi bútort is.
7. Burkolás az ARCHLine.XP-ben
Az általunk létrehozott anyagokkal leburkoljuk az adott projekt padló felületét és a fürdőszobát. Megtanuljuk, hogyan tudunk melegburkolatot és hidegburkolatot elkészíteni úgy, hogy élethűbb hatást érjünk el.
8. Fények elhelyezése és renderelés alapjai
Lámpatesteket helyezünk el és fényforrásokat hozunk létre. Majd átbeszéljük a fotórealisztikus látványterv létrehozásához szükséges alapokat. (Perspektíva, természetes/mesterséges fény, anyag beállítások és háttér.)